sobota 29. června 2019

Co hrát při eventu?


Z mého pohledu, který je líný měnit armádu u generálů,nechce čekat na spoluhráče,seká se mi  hra a nerad přemísťuje generály jsou dobrodružství Mladý  dřevorubec Ali Baba a Koňský hřbet. Chce to hodně generálů.

U Mladý  dřevorubec Ali Baba posílám rozestupem cca 5-10 sekund generály za sebou. V místě, kde se vylodím a pak přesunu generály náhorů, kde zas utočím za sebou. V mé situaci bych nemusel mnit u generálů složeni army, ale je mi líto elitních vojáků, tak jen u 4 generálů provedu změnu složení.  Hraji myslim s 8. Většinou mám u generál Majóra 45 + 240.



U Koňského hřebu posílám 6 generálů s jedním proviátním genem. 4 nechám u vylodění a dva přesouvám na druhý konec ostrova. 4 pošlu na tábory vůdců. Ty dva přesunutý pošlu  jednoho vůdce a druhého na 2 tábory. A až se první vrátí a to se vráti hned, tak pošlu na další tábor vůdce, který je fakt těžký zníčit. Jde to fakt rychle.

Asi nejlepší je Černý rytíři(BK), ale občas se mi sekne počítač a nechci, aby někdo na mně čekal.

Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...