pátek 25. října 2019

Dia v Excelsior

Nejvíc drahokámů získáte z  Krátké dopisy pro pokročilé sady úkolů . To já tvrdím a pokusím se vám ti ukázat na 200 krystalech a zístíme kolik získame dia. 3 útržky udělaji úkol a za něj získáte 50 dia.



Tak začnu přeměnou 200 krystalů na útržky

A výsledek 99 krystalů je 
A ještě jednou
Nakonec zbyli jen 4 krystali a ty jsem taky přeměnil a získal jsem 77 útžků z 200 krystalů.

Z 200 krystalů(získáte plnění úkolů a přihlašování) získáte 1250 drahokamů. Mohu napsat, že jeden krystal má hodnotu 6 drahokamů.



Pokud si myslíte, že se mýlím, tak se stačí ozvat. Zatim všichni řekli, že nejvíc dia je z " Krátké dopisy pro pokročilé sady úkolů"

Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...