středa 13. listopadu 2019

Čím Vám pomůžu?

Jsem obchodník a k tomu mám denní produkci žuly 20k. Můžu říc, že jsem za vodou, tak proč někomu nepomoc? Tedy být poradce v cechu obnáši jim i pomoc. Já vím, že hráče otráví hraní, když něco dostanou zadarmo. Proto volím strategii, že hráč si musí vydělat. ukážu mu a poradím.

1. Pronájem výroben platinových mečů a elitních stájí
Postup: Vyprázdnim sklad surovin. Pošlete suroviny a dáte bonusy na budovy. Napíšete kdy mám vypnout budovy. Pak Vám vrátim zbylé suroviny a vyrobené meče nebo elitní koně.



2. Pronájem dolů na ledek a titan
Je to stejný postup jako u platinových mečů. Vyprázdním ve skladu ledek nebo titanovou rudu. Nahodíte bonus na doly. Po skončení doplním doly na původní hodnotu, které jste poslali. Zbytek vrátím a  pošlu všechen ledek nebo titanovou rudu.





3. Pronájem Výrobny - střelný prach, kuše,moždíř, muškety, knižní desky, titan, nápoje
Zase stejný způsob.

4. Výroba zbraní do kolonie
Dodáte suroviny a já je vyrobím. Tedy dáte měnit a hned Vám za suroviny dám ty zbraně.



5. Bonusy v raritní zásobárně
 Vyrobím Vám bonusy, když dodáte suroviny.



6.Výrobou hvězdných mincí.
VyrobímVám hvězdné mince v laboratoři. Nedaji se posílat, ale můžu koupit třeba Vám šípy. A tak nabídnete na trhu šípy za fazole.A já mu je pošlu. A vy získáte fazole. Je to složitejší, ale až budete mít vyšší level, tak to budete dělat sami ve své laboratoři.





















Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...