neděle 2. června 2019

O čem je Settlers?

Settlers Online je budovatelská strategii založena na hře Settlers. Malé postavičky chodí a staví a budují Vaši říší.


U online hry byste čekali, že budete bojovat proti jinému hráči. To bohužel neni možné. Je tu jen jedna sekce, kde bojujete, ale je to anonymní nepřitel, tak je to nuda. Proto hodně hráčů brzo přestane hrát settlers. To nejcennější v online hrách prostě tato hra nemá. Většinou si to začínající hráči všimnou na začátku nebo při levelu 33. A pak končí. Je to nuda. Motivace dosáhnout nejvyšší level je nuda pro většinu od levelu 65.


Proč tedy ji já a někteří hrajou?

Je to časově nenáročná hra třeba oproti Travianu. U Travianu stačí jen den nepřijít a už je z Vás farma. Taky settlers je nesmrtelná hra. Trvá roky a roky. Pro hráče, kteří si chtěji dávat pauzy a maji rádi nekonečné hry je tahle hra super.

A základem je komunikace a spolupráce, kdy společně pracujete a vzájemně si pomáhate vybudovat svůj pěkný ostrov a bojujete společně proti počítači. Taková časově nenáročná budovatelská hra, spolupráce s kamarády. Proto to hraji já a někteří další taky.

Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...