středa 23. října 2019

Proč hlavně koupit laboratoře?


Potřebujte level 45, abyste vyprodukovali hvězdné mince v labratoři.  Byl jsem upozorněň, že jsou v cechu, kde hráči nespolupracují a nepomáhaji hráčům pomocí fígle druhého zloděje k rychlému zvýšení levelu. Pokud jste si vybrali takový cech, tak nedoporučuji kupovat laborku. Budete potřebovat všechny zdroje na svůj rozvoj.

Hráči, kteří jsou ve fungujím(skutečně fungujícím) cechu, tak doporučuji koupit laborky. Je to jistá investice do budoucna.


Rozepsání důvodů proč ji koupit:
1. Cizí hráč potřebuje nahodit Bonus prémiového přítele, tak buď musí swap nebo koupit.



Rozepsání důvodů proč ji nekoupit:
1. Musíte spolupracovat s nějakým hráčem a někomu komunikace Vadí.
2. Musíte sehnat platinovou rudu z trhu nebo přímo od budoucího kupce bonusového přítele
3. Na výrobu musíte počkat do levelu 45 a na prodej bonusového přítele na level 50


Já osobně jsem posedlý hvězdnými mincemi, protože za ně můžete koupit každý týden 100 drahokamů a jeden prémiový den. Pokud vezmu, že settlers je jako by nekonečná hra, tak laboratoř je zlatý důl. Jsem až tak moc, že jsem vytunil generály na produkci hvězdných míncí.


Proč cizí hráč má tak velkou motivaci si koupit bonus přítele:
Laboratoř Vám produkuje hvězdné mince. A cena je 100-500 obyčejných mincí za 1 hvězdnou minci. A existuje bonus přítele, který stojí 10 000 hvězdných minci. A někteří hráči, kteří se speciálizují na pro produkci a tězbu jsou ochotni za to dát 1 až 5 milionů obyčejných mincí.



Já se vůbec nespecializuji na produkci a těžbu. Jen pronajimám doly a pracely nováčkům. A zbytek ostrova jsou samé rezidence, protože se mám pomalý počítač a tak se mi seká settlers. Tak jsem přešel k tomu, že hraji, abych nemusel tolik klikat. Ukážu Vám svoji produkci, když mám bonus přítele a k tomu pruvodce těžbou a u ledku, titanové rudy, titanová výrobna, výroba desek, hrad, výrobna moždířů. střelných prách,kuše  a u mušket jsem použil svačinku. Ostatní běží na steaku.

Představte si kolik musí hráč, který se specializuje na těžbu a produkci vydělat denně, když bude mít zapnutého bonus přítele. A proč někteří jsou ochotni dát i těch 5 000 000 obyčejných mincí. Tak denně si vyděláte i 8000 mincí za 2 laborateře(2000 minci jsem dešel na nákup platinové rudy a spotřebu obyčejných minci).




Moje produkce:

















Takový průmyslový důl má produkci:

Běžné připomínky:
1. Platinová ruda se dá koupit na tržisti nebo Vám kupující(osoba, která bude chtít od Vás hvězdné mince) dodá.(snímek byl udělamn v době envetu, tak se většinou všechno prodává za dýně/dárky,.. )



2. Nebudete věčně malý level a laboratoř Vám v budoucnu vydělat hodně.

3. Pokud jste aktivní, tak i koupíte generály, ale pokud jste málo aktivní, tak budete rádi za laboratoř, protože generálové budou povalovat se na ostrově a nic Vám nevydělaji, když s nima nebudete útočit.
Generálové jsou ksvělý, když jste aktivní hráč.

4. Hvězdné mince maji dost velkou cenu. Jedna hvězdná mince má cenu  100-500 obyčejných mincí. Je větší šance, že je spotřebujete sami. Každý týden můžete za hvězdné mince koupit drahokami a jednodenní prémiový den.


A pak můžete nakoupit malý katapult, vrah, déšt hořících šípů, déšt šípů a balista. Nebo je prodat někomu. Kliknete na profil té osoby a dáte darovat. A tam dáte mu na čem jste domluvili a on vám pošle přímo nějaké suroviny. Cena jsou podle Váší dohody. Prodává se hlavně za fazole, ale třeba za ledek, meče, chleba atd. To co potřebujete a chcete. Přiblížný ceník(je uváděno ve fazolích, ale můžete i za obyčejné mince. To je na dohodě s Vámi a kupujícího) :

malý katapult  - 5-9K       fazolí
vrah -   3-4,5k     fazolí
déšt hořících šípů -  5-9K     fazolí
déšt šípů -  2-4K     fazolí
balista -  3,5-7K       fazolí

Opakuji, že cenu udává nejen kupující, ale i prodavající. A vliv má i to pokud někdo pravidelně někomu dodává.




5. Mně nepřipadá laborka zbytečná. Hvězdné mince maji cenu a díky bonusu přítele cena zvýšila a stává se nedostatkovým. Argument, že hráč na levelu 75 jich bude mít dost je pravdává, ale za jak dlouho se dostanete na level 75? Argument, že hvězdných mincí má dost je fajn, ale tahle rada je pro nové a malé hráče, kteří si můžou slušně vydělat prodejem hvězných mincí.




=======================================================================

Aktuální: Je potřeba level 45 na produkování hvězdných mínci. A až od levelu 50 můžete kupovat bonus přítele.

 

Objevilo se tvrzení, že produkovat hvězdné mince jde až od levelu 54. Jám už mám víc  jak level 54, tak netuším. Na wiki taky neni nic o levelu. Musím tedy zjístit jestli je tam omezení. Na testu serveru to jde. Přikládám k tomu ukázku, že na testu serveru je zablokována produkce elitní armady a nákup licenci na ostrůvky, tak se dá očekávat, tak hádám, že tam neni žádné levelové omezení  viz:




Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...