středa 30. října 2019

Negativní chování k některým cechům

Na stránce objevíte hodně negativního textu proti cechům, kteří kašlou na pomoc hráčům. Místo, aby jim radili, tak  na ně dlabou.Píšu jen o těch, kteří fakt kašlpou na své spoluhráče. Občas se mi ozve z jiného cechu, že taky mu vadí jiné cechy, které se nevěnující hráčům. Tvrzení, že hráč musí na všechno příjít sám je jen argument, aby jim nemuseli radit.

Dokonce jsou i hráči, kteří říkaji nováčkům, aby skončili s hraním, protože brzo skončí Java, tak je zbytečné hrát.

Jestli negativně píšu, abych získal do cechu hráče? NE, ale ... Cech nemá smysl . Starší hráči i já mám hodně kontaktů mimo cech. A pokud se nezmění smysl cechů, tak smysl stránek neni schánět hráče co cechu.

Smyslem stránek je pomoc hráčům ukázat všechny možnosti hry a pomoc jim najít jejich styl hraní. A ano jsou sobecké, protože jsem obchodník a bez nových hráčů přijdu o smysl hraní, protože nez nich je tržistě k ničemu. Chce to stále novou krev.

Prvních 5 hodin hodně hráčů skončí, protože je to nechytne. Ty, kteří přežíjí 5 hodin a neobjeví chat, tak skončí. Hráč, který má level 26 a už týden hraje, tak má velký potenciál být závislákem na settlers. Bohužel natazí na problém, že mu nikdo pořádně neporadí a nevysvětli jak bude hra vypadat. Ten problém 33-36levelu je,  že hráč vymlátí celý ostrov a pak se zasekne a bez velké motivace to vzdá. A v tu chvíli by měl přijít právě poradce z cechu. Ukázat nebo mu pomoc na level 42-48. Ale to se neděje.

Já dělám i poradce hráčům z jiných cechů. Proto mám z první ruky, že kašlou na své hráče. Chce jen cech mince a mít žebříček v cechu.



Aby nebudilo dojem, že stránky jsou jen cesta k verbování hráčů, tak bych měl asi odejít z cechu, ale to bych musel pak v přátelích hledat kamoše, který mi nahazuje ostrov a dívat jestli je online. Nebo smazat skoro všechny přátelé. Tak hold lidem, kteří se nelíbí, že kritizuji jejich cech z pasivity budu pod kritikou, že verbuji hráče.


  Čekejte negativní kritiku na některé cechy a i možná na některé hráče, kteří neumí obchodovat a myslí si, že on je pánem.


Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...