středa 30. října 2019

Dovednost Nepřátelské převzetí

Ukázka jak se trh mění a některé rady už nejsou platné. Třeba  rada, že se vyplatí u některých generálů jak Generál Major dát dovednost Nepřátelské převzetí. Za zabítí nepřítel získáte rekruty.

Já jsem tuhle dovednost hodně doporučoval, protože za 200 ZK získáte současně i 1 rekruta do hvězdy. Když jste hrál statečného, tak jste získal tolik rekrutů, které jste prodal a získal suroviny na postavení armády na dalšího statečného.Tak jste nepotřebovali produkci na ostrově.



Jak sleduji, tak se situace mění. Od začátku Halloweenu eventu 21.10 do 31.10. jsem prodal jen 50 tisíc rekrutů za 500tisíc mincí. V minulosti jsem prodal asi za cca 3 miliony mincí. A pak jsem celé měsíce splácel přátelům rekruty, které jsem si půjčil.:) Mohu jen doporučit vyzkoušet prodávat rekruty a zjístit jestli se Vám daří prodat a za kolik. Já mám stanovenou stálou cenu 1 rekrut  = 10 minci, ale asi byste měli zkusit nižší a uvidíte.

Osobně bych doporučil mít u generál majoru dovednost Nepřátelské převzetí, abyste dělali rekruty. Je to jen osobní názor. Pozorování říká, že díky cvičišti a bonusu přítele maji vyšší levely dost rekrutů. Nový generál mladší blíženec dokáže dělat hrobku s minimem ztrát. A hraje se hlavně hrobka. Je stále meněí počet malých hráčů. Z takového pozorování vychází, že Nepřátelské převzetí neni nějak užitečná dovednost.


Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...