pondělí 10. června 2019

Zbytečné chyby ve hře

Když hráč se snaží ze všech sil, aby měl suroviny a jeho level se zvyšoval, tak by s měl vyvarovat těchto chyb.

Co největší limit populace
Pokud hráč neni hodně aktivní, tak je výborné mít co největší limit populace, aby se mu nonstop stavěla armáda. Jeden rekrut vydělá hráči 5-10 minci. A pokud máte kasarnu level 6(bez bonusu) a k tomu jedno cvičistě za stonky, tak denně vyprodukuje 4325 rekrutu. To je 20-40tisic minci denně.  Hodně záleží  jestli už máte level 48 a kolik máte generálů a jakých. Pak je zisk z rekrutu větší.

Dovednosti generálů podle aktivity
Generálů, se dávaji dovednosti podle toho jak často hrajete a jak hrajete. Pokud nejste až moc aktivní, tak se Vám hromadí armáda. Tak možná Vám nebudou vadit větší ztráty,abyste mohli sbírat hvězdné mince. Z jednoho dobra ¨Mladý dřevorubec získáte přibližně 100 hvězdných mincí. Za 120 hvězdných koupít šípy a prodáte je nějakému hráči, který Vám slušně zaplatí.
Pak je tu získání rekrutů pokud generál zabije nepřitele. Cena na trhu jednoho rekruta je 10 mincí.

Prodej pozvánek na statečného
Jedna pozvánka se prodává za 10-15tisíc minci. Můžete prodat dvě, tak získáte za odehrání dobra 20-30tisíc mincí. Za to si nakoupíte tolik surovin a rozvoj ostrova uspíšíte. Záleží kolik máte generálů a jakých.

Soběstačný ostrov

Je hodně hráčů co se snaží o soběstačná ostrov. Je to u online hry docela neefektivní hraní. Na druhou stranu se díky tomu daji sehnat levně spoustu surovin. Vytvoří si soběstačná ostrov, ale pokud daji si pauzu pár dní, tak se jim nahromadí suroviny, které pak prodaji levně. A hráči jako já, kteří jsou obchodníci na tom bohatnou a nemusí mít soběstačný ostrov. Jeden důvod proč hráči prý končí, že jim se starání ostrova bere hodně času. Neni třeba mít soběstačný ostrov.

Obchodování
Nejlepší je přímé obchodování neboli spolupráce a barter. Tím máte nejlepší cenu a i větší zisk. Nevyžaduje to komunikaci, tak kdo nerad komunikuje, tak hold přijde o slušný příjem.

Specializace
Někteří hráči se rádi specializují na produkci něčeho. Zas je dobrá spolupráce a barter než se snažit prodat ten výroben za mince. Získáte více.  Díky specializaci vyděláte na tom víc než bez specializace. Je to podle mně i zábavnější. Já jsem se specializoval na produkci chleba vydělaval jsem na tom. Nemusel jsem schánět pracne pšenici a vodu, protože většinu mi sehnali spoluhlačí, kteří semnou to měnili za chleba. A to nepíšu o využívání průvodců.

Překopání ostrova
Hráčům je moc líto níčit budovy, které jsou k ničemu.Dali do toho suroviny.


Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...