čtvrtek 24. října 2019

Co jste za hráče?

Asi nejdůležitejší věc ze všech je si říc co jste za hráče.

Prosím neříkejte si, že to hrajete pro zábavu. Všichni to hrajeme pro zábavu.* Chceme, aby náš mozek produkoval určité látky, které nás dělaji štastné.



Musíte si udělat 5 minutý audit svého hraní před settlerem. Kolik času jste věnovali té hře, V kolik hodin ji hrajete, jaký typ hry to byl. A co Vás dělalo nejvíc štatného.  Nebo jen se cíte sami a chcete se pokecat s někým. I to je dělá člověka štastným a hraje proto settlers.






Určitě jste v minulosti už hráli nějakou PC hru a možná i online hru. Tak víte co Vás přesně bavilo a co ne. Settlers je hra, která nabízí hodně možností jak hrát. Nabízí hodně zábavy a pokud chcete mít hodně zábavy, tak doporučuji si udělat svou analýzu sebe jako hráče.

Když budete vědět co Vás nejvíc baví, tak se na to zaměříte a budete hledat rady a hlavně hráče, které hraji podobně a budou Vám radit, protože jak pochopíte, tak každý má svůj styl hrání a jejich rady jsou pro Vás toxické. Jako moje rady jsou toxické pro hráče, kteří jsou nonstop u PC. Já radim pro hráče, kteří jsou obchodníci nebo maji málo času.






* jsou vyjímky a to jsou hráči, kteří to dělaji kvůli penězům. Hrají to, protože vydělávaji peníze prodejem surovin,zkušeností nebo mincí. Jsou v každé online hře. A i na settleru jsem nějaké takové našel. Tak musím opravit, že né všichni.

Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...