pátek 21. června 2019

Specializace na nějakou produkci


Pokud budete zdatný obchodník, tak zjístíte, že můžete spoustu surovin získat hodně levně. A pokud získáte něco levně, tak i občas odpadne produkce, která k ní přínáleží. Například na výrobu minci je potřeba mincovna,tavírna zlaté rudy, zlaté doly, uhlí a uhlené doly. Na postavení dolu je potřeba kameník na mramor a dřevorubec,lesník a pila tvrdého dřeva. K tomu výrobna nástrojů, měděný důl a tavírna bronzu. A další budovy, abyste měli nějaké mince. Když prodáte pozvánku na statečného, tak tohle všechno odpadne. Postupně zjístíte, že máte vypnutý ostrov. Co tedy s prostorem. Zaměřit se na specilizaci. Produkovat něco a mít celý ostrov jen jednu zaměřenou produkci. Než se mi zpomalil počítač a začal masově těžit žulu, tak jsem produkoval chleba. Je to podle mně zábavější pokud jste obchodník.





Já jsem se pak zaměřil na žulu. Hlavně malí hráči, kteří v cechu nekomunikují musí kupovat přes tržistě žulu. A pokud ani nebojují, tak jediný zdroj je tržiště. Tak prodávám žulu a koupím skoro všechno za ní. Mince mám z prodeje pozvánek ze statečného.

Popsat můj způsob těžby se žulou je na další článek. Kde postavit, kdy posílat geology a i mít pár geologů.


Moje druhá specilizace měla být produkce platinových mečů a elitních koní. Když někdo projeví zájem o ně, tak zvednu produkci a dodávám.


Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...