pátek 25. října 2019

Uskladnění surovin


Jednou budete řešit kam dát suroviny, když budete mít plný  sklad. Běžná praxe je, že pokud máte kapacitu skladu 315 000, tak napíšete kamarádovi, aby Vám poslal 300 000 chleba a přijmete nabídku a všechen chleba co se nevejde do skladu jde do hvězdy. A obratem mu vrátíte 300000 chleba a míte zas prázdný sklad.

Já radši používám neaktivní uživatele. Pošlu jim suroviny a hned mám prázdný sklad. A suroviny mám v poště. Zedy za 8 hodin jako odmítnutou.

Nejdřív si najdu neaktivní hráče. Většinou stačí si dát do přátel nováčka. Hodně jich končí. Pak si vyjet seznam přátel a jít na konec. Tam jsou ty neaktivní s levelem 2-15.
A pošlete mu suroviny. Nebojte. Za 8 hodin se vrátí.
A pak časem budete mít v poště hodně odmítnutých nabídek.




Já si v poště uchovávám i bonusy a suroviny, které nepoužívám, abych měl přehlednou hvězdu. 

pokud nechcete mít suroviny v poště, tak stačí jednou za čas přijmout všechny nabídky a skončí suroviny  ve hvězdě, které nejdou do skladu a pak zas pošlete do pošty suroviny, které přetékaji.



Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...