neděle 27. října 2019

Co je smyslem stránek?

Baví mně settlers. Je to pohodová strategie. A pokud nemáte čas, tak to nevadí. Dáte si pauzu a nic se nestane. Settlers je nekonečná hra.

Stránky nemaji konkurovat jiným jako například wiki , která je podle mně nejlepší. Jsou tam novinky a návody na dobra. Ani nevadí, že je to anglicky/polsky, protože stačí jen pár slovíček přeložit a víte o co jde.
Taky neplánuji všechno přepracovat a doslova přepsat jejich web. Je to ztráta času.

Chci jen psát něco co tam neni. Co pomůže hráčům více si vychutnat hru a ulehčit jejich hraní. Moje osobní postřehy a zkušenosti. A i jiných lidí.

Já u online her považuji důležitý počet hráčů. Čim jich je víc, tak je to lepší. A můj osobní názor je, že pokud novým hráčům se hraní ulehčší pomocí rad a spolupláce, tak je to bude víc bavit a zůstanou hrát, a tak se počet hráčů bude zvyšovat.

Psát ty radi a pak odkaz na ně kopírovat do šeptu je minimum co můžu udělat. Snad se jednou obsah webu bude tak kvalitní, aby cechy, kde nemaji svoje stránky s radami odkazovali na tento web.


Když jsem začínal, tak se ozvalo pár hráčů, kteří mi psali, že je to zbytečné, protože ta hra brzo skončí a je to tedy zbytečná práce. Vím, že to tu stále vysí, že hra skončí koncem podpory Java. Nebo to skončí, že majitům se to nebude vyplácet. Já penězmi nepřispěji, ale zkusím přispět radami a pomocí hráčům, aby se jejich řady vzrůstali.

Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...