středa 30. října 2019

Jak vytunit mladšího blížence?

Tak jsem si ho vytunil podle svých potřeb. Bude to další MMA s jedním rekem .



Použil jsem zbytečně hodně rukopisů, protože je to u mně(level 69) zbytečné použít kodexy. asi ho ani nebudu použít pokud nebudu hrát statečného za mince. Proto jsem zamětil na léčení a dva životy. 

Pro nováčka je stejně jedno co zvolí, protože kodexy může od levelu 40. Do té doby se rozhodně jestli s ním bude útočit jako normální generál nebo jako s 1 R.  Nejsem nováček, tak fakt netuším jak ho naklikat, aby se Vám hodil.  Zeptej se v cechu jiných nováčků co s nima hrají a jak tedy vytunili. To je jediná správná rada. To dobro by mělo být takové, kde se mapka dá koupit u kupce za útržky. 

S třemi nováčkami spolupracuji a naklikali to stejně jako já, ale oni budous ním hrát statečného, i když maji level 33-¨40. 

Bleskový sek doporučují hráči, kteří budou používat generála jako normálního generála. Pokud budete používat s jedním rekem na oslabení táborů, tak je bleskový sek k ničemu.

Pamatujte, že je nejlepší na získávání expu hrát nějaké dobro, které Vám jde snadno a nemusíte měnit stále obsazení army. A hrát ho stále do kola.

Ideální pro hraní statečného při nízkénm levelu na oslabování táborů

Někdo, kdo chce hrát rychle a asi krátká dobra, tak použije tohle.


Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...