středa 13. listopadu 2019

Čarodějnice z močálu



Jestli jste byli aktivní na halloweenu 2019, tak máte 2 juniory . Když jste je vytunili, tak hraní čarodějnice z močálu  je brnkačka.

Já posílám prvního s jedním rekem a hned za ním jde druhý se 60rekruty přímo na věž. Tak první všechno vymlatí a ve věži umře. Druhý pak dorazí věž. Zemře cca 22 rekrutů. Mám to tád, že nemusíte přesouvat generály a měnit tam armádu. Hodí se to na eventy jako velikonoce, kde získáte 16-32 vajiček.




Trvá dorazit a zníčit věž 18 minut.


Jaké to má výhody? Získáte části na dělání kodexu. 
A hlavní je, že pokud používáte časovač, tak si nastavíte  např 10 minut. A pošlete generály a za 10 minut přijdete a pošlete útoky. Zas časovač spustíte. Za 10 minut přijdete a zavřete dobro. A zas časovač. Jen si musíte zvolit aktivitu, kde jste poblíž počítače.  A prosedíte jen cca 5 minut u čarodějnice. Jen to chce časovač.
 foto z aliexpresu

A kde seženete mapku? U kupce:

Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...