čtvrtek 24. října 2019

Kolik je spotřeba platinové rudy u Mladý dřevorubec Ali Baba?

Já spotřebuji 380 šeřmířů na koni a 120 rytířů. Mám docela velké ztráty. Pokud upravíte generály nebo blokujtete, tak podle návodů můžete mít o dost menší ztráty.

Po odehrání získáte 8000 platinové rudy. Na vyprodukování jednoho šermíře na koni potřebujete 2 platinové meče a 2 elitní koně a na rytíře jen jednoho elitního koně.



 Při použití steaku na výrobny:
 Na výrobu jednoho platinového meče je potřeba 4 platinové rudy. A na elitního koně 0,5 platinové rudy. Tak jeden šeřmíř na koni spotřebuje(možná jsem seknul, když jsem to počítal) 9 platinové rudy a rytíř 1 platinovou rudu.U mně je spotřeba platinové rudy cca 3600.




Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...