pátek 15. listopadu 2019

Jak hraji dřeváka

Mám svůj styl, protože můžu být 24hodin u PC a 365 dní v roce. Smutný, ale co už.

Nebaví mně sedět nonstop u hry. Většinou si dělam pauzy a v tu dobu hraji hru. Bez časovače bych si nedokázal představit život. Nastavim si ho a jdu dělat něco jiného.

Hraji dřeváka bez blokování. A hraji dřeváka v jednom kuse. Nebaví mně měnit armáda. Mám nastálo armádu u genů a jen doplnuji šermířena koni a rytíře. Kromě u třech generálu. Nusali, jednom Starocha a aslana. A aslana jen přesunu jednotky na jinou, tak potřebuji klávesnici jen asi šestkrát.

Pošlu armádu a na 15 minut jdu pryč.

První fáze je poslání útoky dokud to jde než musím se stěhovat. Tohle mi trvá asi 6-8 minut. Na vïdeu to je těch 8 minut. Ale pokud hraji, tak po odeslání armády z ostrova jdu na dobro. Taky o trošku se mi to sekalo, protože jsem měl kvůli videu zapnutý zvuky. Ty mám pořád vypnuté.
Když odešlu armádu, tak zapnu časovač na 15 minut. Zničít všechny tábory jim trvá 10 minut, ale aslan i minutu pozdeji, tak mám proto 15 minut, abych nemusel časovač přenastavovat.

Pak přijdu a přesunu armádu. To my zabere 2 minuty. Já neodcházím z dobra na ostrov.



Pak přesun na stanovisčtě jim trvá asi 4-5 minut, tak záleží co dělám. Většinou nechám  15 minut přes den, ale večír si časovač upravím na 5 minut a třeba se dívám na seriály.



Poslání útoků my zabere cca 5 minut. U videa jsem zapomněl zapomnel zbalit armádu.Jen balim střelce a pak zbytek pomocí myši. Část šeřmířů se vrací pěšky.




A zníčení nepřátelů trvá 5 minut, tak zas časovač. Pak jen přijdu zavřu dobro. Dostanu se na ostrov a hned otevřu dřeváka. V první fázi jsem jednoho proviantaka poslal domů. Teď mu dám pomocí myši cca 1000 šeřmířů na koni a 200 rytířů. To stačí.


Většinou hraji dřeváka 2-4 hodiny, ale sedím u počítače asi z toho20 minut. Zemře mi cca 450 šermířů na koni a 150 rytířů. A získám asi 100 hvězných mincí a 500 rekrutů.

Stejným stylem hraji statečného, kde buď hraji 4,6,12 hodin, ale u počítače jsem asi 50 minut. Čím míň to trvá, tak jsem víc u PC.

Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...