středa 6. listopadu 2019

Moje analýza hráčů


Je to jen moje analýza z dotazníků hráčů. A pak hodně můj názor. Vždy se objeví někdo, kdo řekne, že se zcela pletu. To je těch 2 procenta, kdy se vybočují. A na potvoru se vždy objeví v době, kdy po dotazníkové akci.

V tuto chvíli se registruje denně 2-10 hráčů.

Můj názor je, že pokud se nezajistí, že těmto hráčům ulehčíme hraní zapojíme do hry, tak settlers vymře. Musíme počítat, že nějaký starší hráči už přestanou hrát nebo jen maji hru jako chat s kamarády. Tak chodí, ale už nespolupracují a nepomáhaji hráčům.

Umrtnost nových hráčů:
1. První je šok, že hra neni nic moc graficky a pak, že všechno stavění a produkce trvá dlouho.
2. Maji nervy, že nedokážou přijít jak udělat nějaký úkol.
3. SEKANÍ. Podle mně asi největší problém a je zodpovědný za smrt většiny hráčů.
4. Hra je nudná.
5. Pocit,že hraje hru málo hráčů.
6. Informace, že settlers skončí  prosinci 2020 pokud hraji v klasickím prohlížeči. Očekává se, že hodně i starších hráčů skončí.
7. Najdou si jinou hru nebo nějakou zábavu v reálu, kdy se nudili.
8. Hra jim nic nového nedává.
9. Zasekli se u levelu 33 a nebaví je pomalu hrát čarodějnice, aby se dostali k dělům. Nenašli [url=https://settlerson.blogspot.com/2019/10/za-par-dni-level-48.html]zkratku[/url].
10. Poradci v cechu jim poradili špatně.

To byli odpovědi, které jsem od hráčů získal během těch let. Já bych řekl, že nejčastější je, že si nevytvořili pouto s hrou a našli si jinou zábavu. Neboli zkráceně je přestala bavit. A zatím hned to sekání(technické problémy).

Se spousty bodů se nedá nic dělat. Ale některé body se daji řešit poradenstvím a vytváření spolupráce neboli týmové hraní. Tady právě kritizuji šéfy cechů, kteří si udělaji cech a nabíraji hráče a to je všechno. Já žiji v iluzi, že pokud mám cech, tak jsem si vytvořil určitou povinnost radit a pomáhat hráčům. Vytvářet týmového ducha.

Pokud majitelé hry nezačnou rvát peníze do reklamy, tak je povinnost šéfů cechů(pokud chtěji, aby hra pokračovala), aby vytvářeli určitou hodnotu, která bude pro hráče lákavá. Proto [url=https://settlerson.blogspot.com/2019/10/negativni-chovani-k-nekterym-cechum.html]krituzuji některé cechy[/url]. Dnes se dá velmi dobře cílit reklama pomocí facebooku a youtube. Na facebooku je asi konverze na nového hráče odhaduji 1 Kč. Jsem ochoten investovat 500 Kč. Tak odhaduji, že přivedu do hry pomocí facebooku 500 hráčů, ale proč vyhazovat peníze, když vím, že tu neni síť, která by ty hráče zachytili.

Uvidim až uteče 500 hodin jestli má smysl věnovat čas podpoře hry nebo jen budu klikat.

Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...