úterý 12. listopadu 2019

Prodej ls statečného za 20000 mincí.

Jak je možné, že se dá prodat lsko(pozvánka) na statečného za 20 000 mincí? Neni konkurence. Před rokem se prodávalo hodne ls a musel jsem jít mimo event na 15000 minci. Ale dnes už méně se hraje statečný na prodej. A když neni konkurence, tak se dá zvyšovat cena.

A kdo je kupuje? Hráči, kteří nechtěji čekat a sledovat výměný šept. Spočítali si, že se jim vyplatí připlatit a nemusí pospíchat a ztrácet čas  sledováním šeptu. A kde berou mince? Většinou z prodeje surovin. Na dřeváku se třeba získá doplnění nebo malta. Já odhaduji, že ze tří dřeváků získávám asi celkem 400 malty, i když by mělo padat víc.

A některým se hromadí ve hvězdě.
A pokud někdo chce kupovat lska, tak ji prodá.
A hned má na lsko statečného. Pokud hráč má prémko, tak neví co s pohádkovými dobrodružství na výrobu kodexů. A občas padne i mapka synáčka a svatba.



A proč tedy nehraji jako ostatní alíky? Budu, ale teď zkouším malý projekt . A pak se po 500 hodinách se vrátím zas k alíkům, protože vydělaji tolik a za minimum času.




Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...