pondělí 11. listopadu 2019

Rozvoj ekonomiky ve hře

Hodnotim ekonomiku v settlers jako hospodářskou krizi. Chtěl bych s tím něco dělat, tak jsem si vzal příklad z New deal.

Rozhodl jsem tomu věnovat 500 hodin. Tak uvidim jestli tu hospodářskou krizi zastavím.:)

Kroky:
1. Nabídky níčení táborů
Budu nabízet možnost u mně zníčit tábory a hráči dostanou zaplaceno.

2. Výkup surovin
Budu vykupovat suroviny za žulu a tím bych měl podněcovat obchod.

3. Aktivně radit lidem a dopisovat rady na web.


Další body napíšupokud mně jeětě něci napadne.

500 hodin znamena 5 hodin denně. Tak cca 100 dní.  Můj pokus tedy bude trvat asi do 10. unora. Pak zhodnotim jstli to mělo nějaký efekt pro zkvalitnění hry a zvýšení aktivit obchodování nebo spíš negativní.


Debata tady.

Aktivita na webu

Zdravím, tak si  dávám pauzu. Majitel stránek baanraw je aktivní a má i fórum. Já jsem chtěl hlavně udělat návod a to nejde. Nedovolili mi...